(Junior) Directie assistent

(Junior) Directie assistent

1 fte

“...steun en toeverlaat met organisatietalent...”


 

DIT DOE JIJ

Als (junior) Directie assistent  beheer je dagelijks de agenda’s van ons directieteam. Dit team bestaat uit één algemeen directeur en drie sectordirecteuren. Je denkt mee, bent creatief en gaat pro-actief aan de slag met planningsvoorstellen. Hierin ben jij degene die afspraken prioriteert. Dit doe je voor zowel interne- als externe afspraken, waar je dan ook actief contacten mee hebt. Je zorgt dat de directeuren zich goed kunnen voorbereiden op hun afspraken en doet dit naast onze huidige directiesecretaresse. Samen met haar vervul je de bufferfunctie tussen directeur en externen. Je beoordeelt binnengekomen correspondentie en e-mails op belang en urgentie en voegt op eigen initiatief en inzicht informatie toe die nodig is voor de juiste afhandeling. 
Bij afwezigheid van de betreffende directeur beoordeel je welke zaken niet uitgesteld kunnen worden en sluis je het door naar een naast verantwoordelijke en bewaak je dat deze door de juiste persoon worden opgepakt. Je treft de noodzakelijke voorbereidingen voor zakenreizen, stelt brieven op en coördineert samen de integrale voorbereiding diverse structurele en overige gewenste vergaderingen. Naast het voorbereiden, notuleer je en ben je verantwoordelijk voor de benodigde nazorg. 
Verder ondersteun je waar nodig ons secretariaat dat op dit moment bestaat uit twee managementassistentes. In deze rol ondersteun je samen met jouw collega’s het management over de hele breedte van de organisatie. Denk hierbij aan het verzendklaar maken van post, agendabeheer, ontvangen van bezoekers, samenstellen van informatieve dossiers en archivering. Je bent aanspreekpunt voor de managers en medewerkers voor allerlei administratieve en organisatorische zaken. 

DIT BEN JIJ

Je hebt minimaal een MBO+ werk- en denkniveau en een genoten opleiding als management assistente of directieassistente. Deze opleiding aangevuld met minimaal 5 jaar kennis en ervaring op dit vlak. 

DIT ZIJN WIJ

Water, we halen er samen alles uit!
Waterschapsbedrijf Limburg is een dochterbedrijf van Waterschap Limburg en zorgt op basis van de Toekomstvisie 2030 voor de realisatie van de transport en zuiveringstaak van afvalwater. Schoon water is niet vanzelfsprekend! Iedereen gebruikt dagelijks zo'n 130 liter water. Om te drinken, te douchen, het toilet door te spoelen, voor de afwas en de wasmachine. Ook bedrijven gebruiken en vervuilen water. Al dat water verdwijnt vervolgens in het riool. Waterschapsbedrijf Limburg (WBL) transporteert het afvalwater van 500.000 Limburgse huishoudens en 30.000 bedrijven naar haar 17 rioolzuiveringsinstallaties. Na zuivering met de meest innovatieve en duurzame technieken geven we jaarlijks ca. 150 miljoen m3 als schoon water terug aan beken en rivieren. Het restproduct -ca 100.000 ton zuiveringsslib- wordt gedroogd en hergebruikt als brandstof. Zo krijgen gezuiverd water én zuiveringsslib weer een nieuwe bestemming en wordt de natuurlijke kringloop gesloten. 

Waterschapsbedrijf Limburg staat voor de uitdagende opdracht om de bedrijfsvoering te innoveren en te verduurzamen. Binnen de organisatie is procesgericht werken het centrale uitgangspunt. Daarbij ligt de kracht in het denken vanuit de samenhang van de werkzaamheden en processen. Vanuit het groeiperspectief “Waterkracht” werkt Waterschapsbedrijf Limburg aan een organisatie-ontwikkelingstraject met de volgende doelstellingen:
Het versterken van de executiekracht;
Het versterken van de strategie- en innovatiekracht;
Het versterken van de samenwerking in de waterketen;
Een meer toekomstbestendige organisatie, flexibel en wendbaar.
Dat doen we samen met 165 collega’s, want de waarde zit in mensen. Onze kernwaarden zijn ondernemerschap, klantgerichtheid en vakmanschap. Het eindresultaat: duurzame winst voor mens en milieu. 

DIT BIEDEN WIJ

‘Werken én blijven leren’
Afhankelijk van opleiding, leeftijd en ervaring bieden wij een salaris van maximaal 
€3.390,- bruto per maand exclusief IKB (salarisschaal 8, conform SAW) op fulltime basis. Waterschapsbedrijf Limburg heeft verder uitstekende (secundaire) arbeidsvoorwaarden, flexibele werktijden en uitgebreide opleidingsmogelijkheden. Jouw basisstandplaats is ons hoofdkantoor in Roermond. 


SOLLICITEREN

Je gemotiveerde schriftelijke sollicitatie voorzien van een curriculum vitae ontvangen wij graag per mail via sollicitatie@wbl.nl vóór 12 juli 2019. Geef in de motivatie aan waarom je voldoet aan de door ons gewenste competenties.

Voor meer informatie over deze functie kun je contact opnemen met Senior HR adviseur, Geerte Deenen, door te bellen naar 06 83 80 69 64

Een referentie-onderzoek en assessment kunnen onderdeel uitmaken uit van de selectieprocedure.